Praktische vormgeving

In de stap van Businessplan naar de praktische vormgeving helpen we de ondernemer de juiste keuzes te maken en binnen de kaders van zijn plan en budget de coffee shop vorm te geven.

  • Inrichting. We zoeken naar een strakke, modern vormgegeven inrichting die past in de lokale cultuur en binnen het budget.
  • Huisstijl.  Alle keuzes die gemaakt worden moeten passen binnen een huisstijl die consequent doorgevoerd wordt. In de huisstijl worden zaken meegenomen als uitstraling, kleurstelling, naam en beeldmerk.  Een coffee shop van de Coffee Foundation heeft een eigenzinnige herkenbare uitstraling met oog voor de locale cultuur en omgeving.
  • Producten.  In een coffee shop wordt niet alleen koffie verkocht, ook andere producten en dranken die passen in de lokale cultuur om tot compleet aanbod te komen, worden verkocht. Koffie is het hoofdproduct, waarbij gestreefd wordt naar een herkenbaar (westers koffie-) product en het neerzetten (nieuwe) koffiecultuur.
  • Apparatuur. Uit ervaring weten we wat je als horeca ondernemer nodig hebt om een kwaliteitsproduct te verkopen. We helpen de ondernemer bij het vinden en gebruiken van de juiste apparatuur en materialen om kwalitatief goede koffie te maken. Eventueel importeren we vanuit Nederland een professionele koffie machine en benodigde producten.